Inget alls…

Snubbemorsan sa åt mig på skarpen ikväll, att jag inte skulle babbla så mycket om hemligheter. Inte insinuera så där som jag tydligen håller på med.

Så, jassånähä! Då slutar jag väl med det då. Här och nu.

Jag gör härmed SLUT med alla de eventuella insinuationer jag haft.
Ja, allahopa med en gång, faktiskt!

Ja se Snubbemorsor…
*himmlar med ögonen*

//S – Man
Nähedu… det blir verkligen ingenting med det..

Andra bloggar om: ,

3 responses to “Inget alls…

  1. den dagen min wasabimamma hittar min blogg blir min död…

    http://www.wasabilicious.blogg.se

  2. Ameh DA!!! Har man sagt A måste man säga B..Och du har faktiskt redan sagt A…SÅDETSÅSÖRRU 😉

  3. Här blir inget A eller B, för det har Snubbemorsan bestämt.
    På söndag (idag) kommer beskedet 🙂

Kommentera

