Saker jag blir sne av – 1…

  • När den nyinköpta nästrimmern fastnar i ett näshår.

brumm.jpg

Vadå Vuxna Män Gråter Inte?

//S – Man

Andra bloggar om: , ,

7 responses to “Saker jag blir sne av – 1…

  1. Meh! Det vet väl alla, att om man fastnar i ett näshår, så FRAMKALLAR det tårar(ögonen börjar rinna av sej själva…liksom)?! I vilket fall, LITE synd om dej är det!
    Ha en bra helg!

  2. Hahah, oh sweet lord.. Näshårstrimmer? Är det så illa?

  3. o aj — tillåt mig småle.

  4. min storasyster sa till mig när hon rullat håret på mig (jag va sex år!!!) och vi blev tvugna att KLIPPA bort några av hårrulllarna för att dom absolut INTE gick att få bort annars..”Vill man va fin får man lida pin”

  5. Eh? Kan en näshårstrimmer FASTNA? Det var det j-aste!

    Vill bara kontrollera en sak innan jag funderar vidare på frågan om huruvida en näshårstrimmer kan fastna i ett näshår:
    -Har du extremt långa näshår eller vad? Talar vi millimeter, centimeter eller decimeter… :-/

  6. Nä. Har knappt några näshår alls eftersom jag kör med näshårstrimmer! 😀

Kommentera

