Knåd önskas…

Ajsomfan! Min rygg.
Jag ger ett kungarike för en massage. Men det måste ske snabbt, eftersom jag eventuellt måste vara på plats redan klockan 17:00 idag igen.

Nu är klockan 06:15 (vintertid) och jag har precis kommit hem. Det är äntligen dags att hoppa ner i bingen.

Denna eviga stress..

Ciao

//S – Man
Kan somna stående – lättigt!

Andra bloggar om: , , ,

2 responses to “Knåd önskas…

  1. Jag har mailat hjälp. Håll ut!

  2. Jag är med i klubben! Har mobilen på… 🙂

Kommentera

