Nytt fokus…

Ny vecka – nya mål.
Jag ska lira på ett nytt ställe i helgen, även det placerat mitt på avenyn.
Nytt ställe – nytt fokus.
Här är det tänkt att jag enbart ska lira house i alla dess former. De har en långsiktig plan med det..

House, å inget jääla jidder! Lyder ordern.

Och det är väl inga konstigheter med det, eller..?2007-10-06_013329.png

Gör jag bra ifrån mig här så ligger hela Avenyn för mina fötter, är det sagt. Ett hyffsat viktigt gig nu i helgen, således.

Ciao

//S – Man
Klapp klapp klapp!

Andra bloggar om: , , ,

7 responses to “Nytt fokus…

  1. ”Apa, häst och VILLA” av Pippi Långstrump känns självskriven…

  2. ny månad snart också. jag kan få skallebank av för mycket housemusik, men jag tror nog att du är en av få som skulle få mig att digga om du spelade. 🙂

  3. ‘så ligger hela Avenyn för mina fötter’
    Lyckatillsombahfan! 🙂

  4. Men va faaaan har jag flyttat från Gbg för?!?!?!!? Kan du inte ta en privatspelning i skogen? *fjäsk*

  5. Håller med vargakvinnan där. När ska du spela på östkusten då..? 😉

  6. Man behöver i alla fall inte pitcha ihjäl sig… 🙂 122-132 BPM ligger väl det mesta runt?

    Fan – ett sånt gig vet ja junte ifall jag skulle greja…

  7. House säger du… På avenyn. Låter bekant 🙂

    Säg till nästa gång du ska spela vettja. Så kommer jag och hänger.

Kommentera

