Det är ”bra”…

Det var tänkt som ett experiment.
Tanken var att jag skulle hålla upp ett par dagar, bara för att se hur stor abstinensen skulle bli. Dessväre, efter över två veckor utan ett endaste litet inlägg, måste jag säga att jag inte har saknat det ett dugg.

Det faktumet, tillsammans med vetskapen av att jag faktiskt vet vilka som läser det jag skriver, som försöker läsa in någonstans mellan raderna hur jag mår eller hur mitt liv fortlöper… för mig allt närmare bloggavgrunden.

Just nu kollar jag på alternativ.
Alternativ i mitt liv.
Vart i världen jag ska ta vägen och vart jag ska fortsätta min satsning på att sprida glädje till människor. För det är jag bra på, det vet jag.

I övrigt är allt ”bra”.

Ciao

//S – Man

Andra bloggar om: ,

24 responses to “Det är ”bra”…

  1. JA..att sprida glädje är du bra på!!!!! Skulle verkligen sakna att läsa din blogg men kan samtidigt förstå att i bland behövs det nya vyer..man kör fast i nåt som inte ger lika mycket som det tar!

  2. Instämmer med Bittan. Men försvinn inte bara ut i tomma intet är du bussig. Lämna spår. Och kommentarer 🙂

  3. Du är ju kanon på att sprida glädje. No doubt about it.
    Hoppas du finnner gnistan att fortsätta, vare sig det är i form av blogg eller på annat vis.

  4. Tjo på re mannen!
    Ska ned till Sveriges baksida om några veckor (Götlaborg) o kolla på Fitnessfestivalen.
    Vore kul att springa på dig då om det funkar. 🙂

    / J

  5. ja jag undrade just vad du pysslade med… Jag trodde du lyckats skrämma bort dej själv med din förra blogg…

  6. Hej på dig! Kul att se dig igen!

  7. skönt ändå med livstecken från favoritsnubben. jag väntar på min bloggdöd, på två och ett halvt år har jag knappt haft en bloggtorka ens. kramsomfan till dig.

  8. Jisses männsika, skräms inte så förbannat! Jag blev ju riktigt orolig ju!!!!!!!!!!!!!

  9. Men det var då för väl att pumpagubben inte hade tagit dig!

    Sen fattar jag inte varför du håller på att banga som bloggare. Gör inte det! Här det ju kul ju! Snubbens blogg ska vara kvar röstar jag för! Och jag har hög röst 🙂

  10. Om du funderar på att lägga ner tycker jag absolut att du ska läsa detta:

    http://tillt.blogspot.com/2007/11/ingen-resfeber-n-men-sjukt-mycket.html

  11. Aldrig låta läsarna bestämma vad man skriver. Det går aldrig att läsa mellan raderna, i alla fall inte allt, snarare bara lite. Vet folk inte det..

  12. Fint att du visade ett livstecken…..till slut.

  13. Du har en sund och skön distans till din blogg. Men vi är många som vill att du fortsätter skriva. Så konstatera bara, likt vilken rökare som helst, att du ”kan sluta om du vill” men att det får gärna dröja ett bra tag till innan du gör det.

  14. Jadu, Snubben – vi har ju hörts på annat sätt så du vet ju hur jag har det nu. Startade en ny blogg och kör på i relativt samma stil, men jag hinner inte kräkas fram kreativa idéer när jag inte orkar att vara kreativ 24 timmar om dygnet. Däremot har jag ett mini-break i det yrkesmässiga som jag måste berätta om. Ska kolla i min kalender efter bra luckor, för det är game on för irl-öl.

  15. Snuuubben, vad ska jag säga? Du är vuxen, du bestämmer själv! Men du vet väl vilken glädje du sprider?!

  16. huvudsaken är att det är ”bra”. att det är lustfyllt. inget jävla tvång att skriva. då kan man lika gärna lägga ned. men du är en kreativ snubbe så om inte bloggform så i någon cool annan form…

    fridens dude/S

  17. DU bestämmer!

    Och alla vi andra får bara finna oss i det…

    Faktiskt 😉

    Kram!

  18. sluta fega börja trolla!

  19. Men men men, ska du förstöra mina roligaste stunder genom att inte tillverka dem för mig??? SAKNAR DIG!!!!

  20. Är det dags för mig att ta bort dig från mina favoriter nu då? 😦

  21. Äh du kan ju inte sluta mitt i din lysande bloggkarriär…. tänk på oss…. 🙂

  22. (jo, jag fick tillfälligt flytta tillbaka, som du ser)

    Nu har ju inte jag läst bloggar regelbundet på (i bloggvärlden) en evighet. Så innan jag kommar nåt pipigt gnäll om att du inte ska sluta blogga, är det bästa att jag läser in mig på vad du gjort sen sist.

    *kram som luktar lussebulle*

    /Da Kei

Kommentera

