Viktigare saker…

Jag kommer aldrig att vara den som uppdaterar min blog med 6 oerhört komiska inlägg per dag, bara för att locka till mig så många besökare som möjligt och därmed erövra en topp-10 pacering på bloggtoppen. Så ni som redan plockat bort mig från era länklistor p.g.a min tillfälliga frånvaro – Bra där! Hoppas ni hittar något som passar er agenda bättre.

Jakt på besökarantal är bara SÅÅÅ 2006!
Förtillfället så har jag det inte så jääla lattjo lajbans i mitt liv. Många omkring mig faller ihop på ett eller annat sätt och ställer inte upp eller hjälper mig som man kan önska. Ja, det ser fan inte snyggt ut just nu!
Därför väljer jag att bara kämpa på med mitt snarare än att svensson-gnälla ut det till omvärlden. Pallar inte att blogga ut bajs ur mitt liv.

För ingen annan har förtillfället med mitt liv att göra förutom jag.

Min blogg får helt enkelt stå tillbaka just nu. Det finns annat att fokusera på, saker som handlar om liv & död. Viktigare saker.

bigsmiley.jpg

Annars mår jag bra.
Och jag håller som vanligt på att jobba ihjäl mig…

Ciao

//S – Man

8 responses to “Viktigare saker…

  1. Bloggen ska väl vara just så. En retreat. När och hur det passar bloggaren. *Uppmuntringspuff och tummar hållna för att det jobbiga löser sig*

  2. Skönt att ”se” dig oavsett… hoppas att allt löser sig till det bättre… håller alla tummar jag har.

  3. Tack för att du visar lite liv i alla fall! Saknar dig!!!!!!

  4. huvudsaken är att du mår bra! och jag försvinner aldrig, det vet du. 🙂 god jul vännen och kramsomfan.

  5. Läst dina ord till & från länge, skulle verkligen sakna om dom försvann helt!!
    God Jul önskas från Kalmar 🙂

  6. Jag är tacksam att du skriver här då och då. Allt har sin tid, sa någon smart jävel nån gång.

    God Jul så länge. Kram

  7. Bra där, samma här.

  8. Men va fan, det är ju inte Andreas som skrev ovanstående. Det är hans sambo, Emma.

    Jäääla skit.

Kommentera

