Alla som inte dansar är våldtäktsmän…

Den här är The Shit bland kidsen just nu. Vet inte hur jag ska ställa mig till den, men av någon anledning så dansar ALLA till den. ALLA i hela lokalen. Ingen vill stå still…

Maskinen – Alla Som Inte Dansar

T.o.m. Snubbemorsan tycker att den är kOOlsomfan!
Hon fick en CD-freestyle och Viveca Lärn’s talbok Värmebölja i julklapp av SnubbeSyrran, som tyckte att Morsan skulle börja lyssna på lite bra böcker nu när hon inte längre ser så bra att hon klarar av att läsa dem.

Jäh Right, sa morsan och tryckte istället in den senaste Absolute Dance direkt när hon kommit hem på julaftonskvällen. Inte det att hon inte har försökt att lyssna på talboken, Viveca Lärn har själv läst in den och lär vara en höjdare att lyssna på, Snubbemorsan somnar ju så snart hon satt sig till rätta och ska börja lyssna till den! Nej, hon föredrar mera ös än så.
– Skitbra! säger hon och sjunger med i texten: Alla som inte dansar är våldtäktsmän och skrattar högt så det dånar, samtidigt som hon sitt-dansar i fotöljen såsom bara hon kan.

Tanken att kolla upp huruvida galenskap är något genetiskt släktdrag i just min familj, har slagit mig vid flera flera tillfällen..

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

10 responses to “Alla som inte dansar är våldtäktsmän…

  1. Och alla som inte komenterar är snattare 😉

  2. haha jag tycker den där låten är galen, men visst, det svänger likväl om den!

  3. Måste vara genetiskt: du e ju lika galen själv ju…., Störtskönt!!!!!

  4. Även en gubbe går igång på sånt här…

  5. Nu tänker jag vara tjurig och inte alls gilla den här låten!! Den suger!! Svänger, jovisst, men den är läskig!! Blä

  6. Tja, smaken är onekligen som baken – väldigt delad.

  7. Hur mycket party är det att tjata om våldtäktsmän 114 gånger! Inte mycket, om du frågar mig. Om jag hörde den här ute på krogen skulle jag skita i att dansa i ren obstinat protest.

  8. Känner mig själv tveksam till den, även om jag kan ana humorn i texten.

    En typisk älska eller hata-låt.

  9. hahahhaa va då bäste låten ever älskar han me masken så jävla cool jag ba går runt i skolan me högtalare å lyssnar på den låten hela tiden svårt å stå stilla 😉

Kommentera

