Den Ensamma Hjärncellen…

Appropå snubben som kände sig så fruktansvärt kränkt av textraden ”Alla Som Inte Dansar Är Våldtäktsmän” att han valde att:

1. Polisanmäla hiphopgruppen Maskin för ofredande.

2. Ringa till Aftonjiddret och tala om att han gjort nämnda polisanmälan.

Det här fick jag på email alldeles nyligen (tydligen så har mitt spamfilter lagt ned verksamheten för gott):

Den ensamma hjärncellen
Det var en gång en kvinnlig hjärncell som, av misstag, hamnade i en mans huvud.
Hon tittade sig nervöst omkring eftersom det var alldeles tomt och tyst där.

”Hallå?” ropade hon, men fick inget svar.

”Är det någon här?” ropade hon lite högre, men fick ändå inget svar.
Nu började den kvinnliga hjärncellen att känna sig ensam och rädd, så hon skrek så högt hon kunde, ”HALLÅ, ÄR DET NÅGON HÄR?”

Då hörde hon en svag röst långt, långt bortifrån……….

…….

…….

…….

…….

…….

…….

…….

…….

…………

  att3349538.gif”Vi är här nere…..”

AMEH!!
Och hur jääla kränkande är inte DET på en skala då?!
Jag känner mig (fnihiss) jähähähättekränkt och ofredadsomfan.

Nä, nu är det jag som ringer till Sexpressen och talar ut.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

7 responses to “Den Ensamma Hjärncellen…

  1. Ha ha ha!

    Men var inte ledsen Snubben, det förstår ju alla att den där historien är HELT tagen ur luften. Han bara sa ”Vi” för att få det att låta som att de var flera.

    🙂

  2. Åsa–> Ja, vem vet. Det kanske ekade.. 😉

  3. Härligt att se dig igen… och att läsa det du skriver. Tyvärr funkar inte bilden här men jag tror jag fattar vitsen ändå… 🙂

  4. Tjoohoo mannen! Det var väldans längesen! Hur mås det nuförtiden? Ha ru kvar tjårren? Liksom, hur funkar livet för dig rent allmänt sådär.. glad, uberhappy (hittade inga prickar att slänga dit ovanför u:et) skitless eller typ, det funkar? Hoppas du mår gott iaf! Kikar in snart igen. Kram på han!

  5. Å, den Åsa:n var rolig!

  6. Ursäkta att jag bryter mig in här i din hjärna, flåt, kommentarslista Snubben, men jag måste få replikera:
    Cissi: här är dina prickar ¨ eller så skriver man alltihop på en gång überhappy!
    Kei: jag uppskattar ditt sinne för humor 🙂

  7. Den är jätterolig, sann eller ej…!

Kommentera

