Snubbens 3 enkla steg till vinterfräscheten…

Trött och glåmigsomfan?
Jo, det var ju ett tag sedan solen kikade fram.
Aftonjiddret har därför förklarat krig mot vinter-ofräscheten.

vinterfrasch.png
De tycker att man ska slabba med krämer hit och dit.
Det ska ansiktskrämas och det ska skrubbas och det ska smörjas.
BAH! Ett jääla slafsande och kladdande, om du frågar mig.

Mina trettio minuter till vinterfräschet:

  • I förrgår solade jag tio minuter.
  • Igår solade jag tio minuter.
  • Banne mig om jag inte ska sola tio minuter idag oxå!

Så! Vinterfräschsomfan.

Varför ska man krångla till det för?

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 responses to “Snubbens 3 enkla steg till vinterfräscheten…

  1. Lägger man 2872:- kr på ansiktsbehandling som allt det där på aftonbladet skulle kosta. Så är det nog dags att lägga in sig på psyket istället.

  2. Tompa–> Eller skita i hela den där hysterin och lägga 90 spänn på solarium (3X10 minuter), göra sig poppis bland polarna och bjucka dem på krogen för det som blir över 😀

Kommentera

