Size zero…

Måste snart tjacka en helt ny garderob. Det är inget större fel på den jag har, men mina kläder passar inte längre. Går omkring och ser ut som en hippity hoppare med bylsiga kläder.
Jag är för gammal för sånt.

Häromdagen, när jag stod i kassakön på Hemköp, kände jag hur mina jeans höll på att hasa ner över rumpan på mig. Fick stå och dra upp brallorna hela tiden och det kändes hyffsat pinsamt. Kan ju inte gärna gå och bli blottare på gamla dar!

Jag började tro att mina kläder töjt på sig i tvätten, eller nåt. Men när jag började tänka efter så fanns svaret i den senaste tidens leverne: har inte druckit en droppe alkohol sedan nyår, enbart käkat min El Snubbo del fiskos speziale samtidigt som jag har rört på mig.

*Ping*

Vad är GI-metoden?

el-snubbo-del-fiskos-speziale.png
Fisk, Bulgur, Keso och grönsaker. Så jääla smarrigt!

Ikväll blir det därför hockey night med boysen, med tillhörande bira/or(?).
Jag känner ju inte för att försvinna helt!

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

One response to “Size zero…

  1. Åh va gott det såg ut!!!!!

Kommentera

