Voff voff…

Ameh vaddå!

Jag kom p’ecis hem från kvällen ute med grabparna.
OckidOOki-kareOOcki att det blev skojsomfan och sentsomfan, men jag står här. Hemma, just nu. Alldeles emmsam. Själv. Med en ful blomma i plast som jag inte har en jääla fakking aaaning om vad den heter eller vart jag har hittat den någonstans… ifrån. Men jag är här i alla fall.

Ska det vara något att skälla på mig om?

Va?!

*Hick*

Go’natt – nugårjagåläggermig.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 responses to “Voff voff…

  1. Somliga tar med sig läskiga ragg hem, andra tar plastblommor. Jag är nog också plastblommetypen.

  2. Hon du fick blomman av då? Glömde du henne nånstans på vägen? 😉

  3. Instämmer med Myra. Ingen som hört av sig och saknat den än?

  4. Nä, Helt tyst. Märkligt..

    😀

Kommentera

