Bättre förr…

Äntligen lönehelg!

Efter ett oerhört dyrköpt december fylls nu plånböckerna igen – årets allra första lönehelg är här. Det innebär i regel följande:

1. Det är ihihihingen idé att gå till systemet eller ha något ärende på posten.

2. Det är absoluuut ihihingen idé att ens fundera på att åka och storhandla. Det gör man ju helst INNAN lönehelgen, eller hur.

3. Det ÄR ihihihihihihingen idé att ens tänka tanken på att gå ut och roa sig den här helgen. Ja, såvida man inte går igång på att bli våldtagen, sönderslagen eller bara helt betagen av hur vuxna människor beter sig när de fått i sig lite alkohol.
crazy.jpg
Och jag kommer att stå mitt i all jääla white trash och försöka vara ”säljande” så till den grad att jag nästan börjar hata jag mig själv. Ändå så är det inte den här helgen som vi i krogbranchen bävar allra mest inför, det är lönehelgen i februari. Den helgen brukar slå alla rekord.
Vojne vojne..

I vanliga fall vid den här tiden på året, brukar jag vara upptagen med att packa väskan för att sticka ner till Cannes.

Det var helt klart bättre förr!

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 responses to “Bättre förr…

  1. Den killen ser verkligen ut att ha fått spader.. *fniss*

    Nej, här gås det inte ut i onödan. Inte alls, alltså. Inte ens ut med sop-påsen, för tillfället.

    Stanna inne är det nya svarta.

  2. En snubbepolare till mig kom precis hem från en veckas golfsemster i Florida. Kul kille. Han är ju inte sen att gnugga in just det faktumet att han varit i soliga Flårrida, heller..

Kommentera

