Nakenbilder…

Ända sedan jag startade min blogg har det varit ett evigt tjat om fler bilder i allmänhet och nakenbilder i synnerhet.
För att putsa på mitt något stukade rykte som sexbloggare, väljer jag därför att här och nu göra upp med mitt pryda förflutna. Ja, jag gör helt enkelt SLUT med mitt förflutna!

fossingen.jpg
Lite nakenhet – vått the fakk, lixom?!

Här är jag. Butt naked inna the shower. Med en blå tå.

Blå tå?!

Slog mig sombafan igår när jag gick in en stängd dörr. Dumt…
Andra får ett blått öga – jag får en blå tå. Kan bero på att jag slog i min tå mycketmycket hårdare än mitt huvud. Det blev bara en liten bula i pannan. *Pa-Dask!* lät det när jag dundrade in i dörrfan.

Nåja. Så var det i alla fall med det. Nu vill jag inte höra något mer gnäll över att det är för lite naket i min sexblogg!
Hetare än såhär kan det knappast bli.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

6 responses to “Nakenbilder…

  1. En gång när jag vaknade fick jag rysligt bråttom och reste mig så snabbt att det svartnade för ögonen och trots det gick jag i riktning mot köket. PANG så gick jag rakt in i den stängda köksdörren och rasade ihop i en liten skrattande hög.

    Jag hade glömt att kylskåpet dundrat så väldigt kvällen innan att jag stängde köksdörren.

  2. *Tzzzzzz* You’re HOT!

  3. Jag bröt tån på en termos i somras… den föll ur överskåpet och landade på min fot. Det gjorde ont…

  4. Hjälpte det o slå tån blå för att vakna ifrån denna onda dröm som utspelar sig i syndaflodens lightvariant. Eller har det regnat hos dig idag med? Har du haft blå himmel så hör av dig för då ska jag sätta foten i första bästa dörrkarm….:o/

  5. Åsa–> Såna blodtrycksfall är bara de värsta! Man har ju inte en chans att förutse dem. Men det man inte har i huvudet får man ha i tån – i ditt fall 😉

    Natasha–> Jag veeeet… 😛

    L8–> Aoutch! Somfan!! 😦

    Katta–> Ja, stackars – somfan!

    Zindra–> Nä, det hjälpte inte ett jäkla dugg! Idag var solen framme i två timmar, efter att det hade regnat hela morgonen. Och när den väl kom fram (solen) så var man alldeles för zånkad för att ens orka bry sig om den. Det fick bli eftermiddagshockey med tillhörande hamburgare och bira istället. 😀

Kommentera

