Bara kärlek…

Oj oj oj, vilken ruskigt tung lönehelg det här har varit!
Klockan är efter 06 och jag har precis kommit hem från kvällens gig. Ville inte ge mig ut på stan det första jag gjorde efter att jag slutade, eftersom det varit en hel del rån i Vasastan den senaste tiden. Nu hade Polisen t.o.m. ställt upp en bil väl synlig – bra där!
Ikväll har det annars varit något slags rekord i antal synligt nerknarkade människor på The Stället. Har inte sett så många påslagna jönsar sedan mina år på Stureplan. Oerhört jobbigt och faktiskt ganska obehagligt.

Vakterna och polisen hade fullt upp heeeela kvällen.
Ett tag hade de faktiskt brist på handbojor!

handcuffs.jpe

Det är såna här kvällar som man är oerhört glad och nöjd över att man står och ”poppar plattor” i ett DJ-bås och slipper ta i all skit på utsidan! Om det nu inte vore fr’att man är fullkomligt söndertjatad av såna som ”vet vad alla i hela lokalen vill dansa till just nu…”. Men jämförelsevis så är det ett ganska så litet ”problem” en kväll som denna.

Men… inget hat – bara kärlek.

G’natt – elle’ g’morron!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

