Ruggigt stor…

Ja, jag vet.
Det är en VÄLDIGT stor glassportion.
Egentligen alldeles för stor för att det ska vara helt ok.

stora-lass.png
Läskigt stOOr.

Banan… är väl i alla fall nyttigt…?

Funderar lite grann över vad som är värst: att jag just har tryckt i mig en hemskt stOOr glassportion eller att jag inte kommer på någon snygg bortförklaring till det nyss inträffade.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om

3 responses to “Ruggigt stor…

  1. uoj..har precis gjort samma sak i kväll fast med persikor o vispgrädde..alldeles för stooor portion för mig..som inte är särskilt stor..så nu mår jag illa 😦

  2. Mumsigt ser det ut!! Banan e jättenyttigt, glass innehåller massa nyttigheter det med som kalk och kalk och shit kommer inte på något mer :o/
    Men kroppen skriker väl bara efter sådant den verkligen behöver …..Eller????

  3. Man kan aldrig, jag säger ALDRIG, äta för mycket glass!!!!

Kommentera

