Blått och rosa…

Det här med färger…
Jag tycker att tjejer ska vara tjejiga och att killar ska vara killiga och att övriga människor ska vara mänskliga.
Har vi kommit så långt så är jag med.
Sen föredrar jag personligen människor med personliga drag, som inte alltid följer strömmen. Men det är en helt annan historia.

girlboy2b.gif

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

5 responses to “Blått och rosa…

  1. Cool ny stil på din cOOla sida!

  2. Och du har lagt upp favvobloggar ser jag 🙂 Inte en dag för tidigt, hahah.. har du ”glömt” min förfrågan…?

  3. Bloggade på samma ämne härom dagen:

    http://tonarsmorsa.se/2008/02/02/retro-ar-fel-for-mig/

    Det verkar som vi har lite samma tanke även om du sammanfattade det hela bättre med lite färre ord! 😉

  4. Jag är kOOlare än somliga tror.
    Dessutom är jag ganska kortfattad av mig…

    😉

  5. OOps..här har det hänt grejer 🙂

Kommentera

