Schnyggingen…

Jag fick precis bekräftat av min viktigaste uppdragsgivare, det jag gått omkring och trott ganska länge (självgod som jag är):

Fan, Snubben. Det låter bra, du luktar gott och du ser bra ut. Kan man annat än tycka om dig?!

Så nu vet ni det, tjejer (sorry guys!):
Jag är helt enkelt brasombah’fan!

da-cool-dude0.jpg
Och schnygg sombahfan oxå!

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 responses to “Schnyggingen…

  1. Kommer väl inte direkt som en överaskning va!?!
    /KramSomFanTillSnyggingen

  2. Näh… (med illa dold egenkärlek…) bah dumt lixom…

  3. Nu när du typ vunnit första pris i Schnygghetstävlingen, så är det väl bara en sak som fattas? Nämligen en 1:pris-pokal. Gör då som min mormor gjorde 1920 när hon vann 1:a pris i Sångfestivalen i Helsingfors: hon tyckte det var lite futtigt att hon bara vann pengar men ingen pokal, så, hon gick helt enkelt och köpte en pokal till sig själv, Den stiliga pokalen har jag på mitt piano! 🙂

  4. Åsa–> Jag är inte helt osäker på att vi är släkt, faktiskt. Ska genast inte undersöka saken… 😉

Kommentera

