Till världens bästigaste Kei…

Nä, jag har inte lagt till några favvobloggar ännu, helt enkelt fr’att jag inte har några – fr’utom din då.

Dessutom måste du sluta att skriva http://keism.com för den sidan finns lixom inte.

Lova mig att du från och med nu skriver din verkliga adress. Då kommer du kanske att få besökare till din helt igenom fantastiska blogg!

http://keism.blogspot.com/

I övrigt är du en oerhört vacker människa!

Kramsomfan!!

//S – Man

12 responses to “Till världens bästigaste Kei…

  1. Ameh! Asså, Snubbo. I love dig. Det var DINA favoriter du skulle skicka upp (och du har ju några där på högerkanten, du och Fredde och kinesiska tecken och allt) – alltså dina favvisar (eller mina favvisar) av dina bloggade bloggar.

    Angående keism.com så är det visst en räkning där som måste betalas. *vissla vissla* (Jag ska betala, snart, när det finns stålar – okej?)

    Jag har inte tänkt på att jag inte ändrat det här hos dig. Spelar inte så stor roll egentligen, du kan ju min bloggadress – uppenbarligen.

    MEN nu har jag ändrat! Och fixat dit min epostadress också. För den gamla försvann med domänen…

    Om du är så go och skickar epost till mig så ska jag svara med en officiell inbjudan.

    Du och jag kan väl åka till Tonårsmorsan i sommar? Hon kan inte dö (inte leva heller) i ro om hon inte får träffa oss, har hon sagt. Och eftersom jag snart ska flytta åt ditt håll (och HÄR håller vi tummarna, hårt som ba fan) och vi kommer att börja hänga ut IRL så tänkte jag att vi skulle ta sällsis till Tonårsmorsan.

    Så att kärringen kan dö i lugn och ro, liksom. Vill ju inte att hon ska komma och spöka för mig sen, bara för att jag nekade henne nåt…

  2. Bra där K. Bra där…
    Nä, vi kan ju inte låta T-Kärringen dö utan att ha träffat sina idoler?!

    Jag skickar mina siffror till dig fortsombah—-(konstpaus) fan!

    Kärlek

    //S

  3. Du och jag, Snubben. Vi kommer att få åka på turné landet runt för att träffa sjuklingar som vill hålla oss i handen som en sista önskan. Som sjukhusclowner fast… bloggclowner..?

    Nu är ju inte tonårsmorsan sjuk annat än den kroniska tonårsmorsigheten, men när väl ryktet har börjat spridas… Så kommer vi att få hålla handen och fotas och kramas och rita med sjuklingar och frisklingar och tonåringar och tanter och gubbar och små små bloggtroll.

    Hm. Nu är det definitivt sovdags. Flummet tar över rummet.

  4. Hahaha… ni är fan i mig inte kloka någonstans… någon av er och det är väl det som gör att ni liksom hänger med som favvisar hos mig år ut och år in…

    För att du inte ska missa mitt bloggsbar till Kei, så kopierar jag även in det här (viktigtsomfan fr att utrycka mig på Snubbska):

    Kei: Hahaha… klart vi ska ses i sommar!! Om inte annat så att jag, som sagt, slipper spöka för dig, men även för att Snubben ska få käka upp (!!) att han kallat mig för kärring! (Det ska fan i mig stå honom dyrt!!) 😀 😀 😀

  5. P.S. Apropå ditt inlägg: Kei rockar fett och med det menar jag INTE att hon har en massa fett! (Hon har ju redan rockat bort det, liksom…!) 😉

  6. Ameh… det var ju hon som började ju!
    *lipar åt Kei*

  7. Kopierar in kommentarsvar: Snurre: Hmmm… jag tror snarare det är du som behöver bli övervakad av mig… för att inga nya små grodor ska slinka ut ur din mun och kalla andra unga, vackra, pigga och alerta tjejer för kärringar…! 😉 Ses i sommar! 😀

    Svar till din kommentar ovan: Kei får säga kärring, eftersom hon är en kärring själv… eller vad sa jag nu? Springer ut fortsomfan innan k*rringen får tag på mig… 😛

  8. Jag håller med. Det där med vacker alltså.

  9. Snubben > Skylla ifrån sig! Va fegt! Dessutom var det _du_ som började. Jag skulle aldrig kalla morsan för en kärring. Häxa, ja. Men aldrig kärring.

    Morsan > Ska akta sig väldigt noga. 😉

    Shadow > *rodna rodna* Jag måste gå nu. Hejdå.

  10. din blogg verkar vara riktigt intressant 🙂 slänger upp en länk från min lilla blogg, hoppas det går bra?

  11. Viktoria–> Jadu.. nog är den intressant alltid. Här stormar det riktigt friskt emellanåt. Kärr… f’låt, tanterna är efter mig hela tiden.

    😀

Kommentera

