Rosa pantern…

Skrivarbläcket till min skrivare börjar ta slut. Först tog den svarta slut, vilket medförde att allt svart text blev grådaskigt. Helt i linje med vädret för årstiden i och försig. Shit Pommes tänkte jag när det till slut inte ens gick att tyda den vattengrådaskiga texten, och gick över till att skriva ut med rött istället.

gaytriangle.gif

Nu är den röda oxå snart slut, för allt jag skriver ut blir nu rosa. Ganska så fräsigt egentligen, när jag tänker efter. Eller gayigt. Antingen så har jag blivit lite gayig på gamla dar eller så är jag bara fruktansvärt snål..
Nä, nu får jag ta mig kragen. Nu måste jag iväg och tjacka nytt bläck, för jag kan fan ta mig inte tyda blindskrift!

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 responses to “Rosa pantern…

  1. Blått då?

    Snälla Snubb, kan du svara på mina frågor här:

    http://keism.blogspot.com/2008/02/jag-undrar.html

    Du är nog fan den enda som kan svaret på allihop.

    Love!

  2. Blått har väl ganska mycket svart i sig.
    Det blir ju bara bajs av det.

    Bajsblått.

  3. Aaaah, den gamla färgen. Bajsblått. Lika känt som kissrött, pruttgrönt och rapgult.

    Det har man ju känt till sen dagis, fattar inte att jag inte tänkte på det… Silly me.

Kommentera

