Telia…

Jag lirar för Telia ikväll.
Någon som vill ha något framfört, något den är nöjd eller missnöjd med? Passa på nu, för ikväll är det jag som står i supporten.
Om det har varit allt för många uppfukkningar på deras bredband tex, blir det kanske bara mesdisco som de kan försöka parta till.telia.gif

Tänker sätta hårt mot hårt.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

One response to “Telia…

  1. Jag tycker att du ska ge dem hur bra partymusik som helst.

    För jag har bekanta som jobbar på supporten i gbg.

    Och för att telia var supersnabba med att skicka vårt modem så jag fick smutt bredband igen.

    Och de svarar alltid snabbare än både tele2 och bredbandsbolaget i telefon – vad man än ringer om.

Kommentera

