Datorjonet…

Eftersom jag inte har någon direkt tid att passa, såhär dagen efter ett gig, blir det lätt att man fastnar framför datorn som ett jääla jon och dumsurfar tills klockan tidigtsomfan på morgonen, då andra kliver upp och gör sig redo för jobbet. Det är ju fortfarande mörkt ute så man tänker inte mer på det..

pcstress.png

När man väl har somnat – framåt nio:
SJÄLVKLART blir man väckt av telefonen efter bara några timmars sömn. Lika SJÄLVKLART kan man inte somna om efter det samtalet. Och SJÄLVKLART är det ett oerhört fantastiskt vackert väder utomhus, just denna dagen.

Ouff!

Jag. Orkar. Inte. Skaffa. Mig. Ett Liv. Idag.
Jag tänker därför skita i allt och bara somna om.
Hmmm… en Sushi först kanske…

G’n… morgon!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

5 responses to “Datorjonet…

  1. så tjusigt det blivit här.. 😉

  2. Ljudlös telefon kanske?

  3. …och här sitter jag och är sjukskriven med ingen tid att passa och dumsurfar…

  4. Kei–> Det jävliga är ju att världen (dendär som försiggår utanför där jag bor) skiter ju liksom i hur jag har det eller hur jag sov natten innan. Den går ju på som vanligt. Och för att inte missa ett samtal från… ptja, låt oss säga… HOLLYWOOD, låter jag naturligtvis fånen stå på!

    Cliff–> Ja du ser! Skit är vad det är.

  5. Men Snubben, du stänger av telefonen (alt lägger av luren). Drar ner gardinerna. Dödar dörrklockan. Sen kan vi läsa saga för dig om du vill.
    Natti!

Kommentera

