Pudlar & Typer…

e-typeochthe-poodles.jpg

Ja just det ja!
E-Type & The Poodles körde ju ett exklusivt gig hos oss igår kväll, jag höll helt enkelt på att glömma det för det gick så kvickt. De ska ju tävla ihop nu på Lördag i melodifjantivalens första delfinal i Scandinavium, göttlaännaborg.

Jag har lärt mig ett nytt uttryck: Antingen får jag som jag vill, eller så gör jag en E-Type!

Då syftar jag till den exklusiva spelningen igår kväll: han kom, han såg sig lite grann omkring, rockade loss i en låt tillsammans med pudlarna… sen började efterfesten!

Pudlarna gjorde tre låtar till – sedan var det hela över.
Schysst gig: fyra låtar – sedan efterfest.

Orka överarbeta, lixom..

Ciao

//S – Man

3 responses to “Pudlar & Typer…

  1. Men du.. de kanske inte HADE fler låtar i sin repertoar, pudlarna?

    Att e-type har många låtar vet vi, men de låter ju så lika, så det räcker väl att han kör en av dem, så har han gig:at klart, liksom…?

  2. E-type. Det är ju en Jaguar!

  3. Kei–> Jag tänkte inte på det, men han kanske körde ganska länge då igår? Hör ju lixom inte skillnad mellan låtarna…

    Gubben–> Jo, nog är han gammal alltid, gamle E-Type.. 😉

Kommentera

