Grease Lightning…

Klockan har precis passerat 07:00 på fredagsmorgonen och jag har problem med att sova – som vanligt efter ett gig.
Hade faktiskt en sjukt bra spelning inatt. En såndär topp-5 spelning som man inte glömmer i första taget. En sån man lever på ganska länge. En sån som gör att man faktiskt tycker att det är värt det trots allt.
Trots allt tjat och gnat om att man NOG FAKTISKT borde spela Grease Lightning innan kvällen är över – bara för att en kvart senare få höra:
Kommer den snart… ellerrrrr???.

Precis en sån kväll hade jag inatt – helt utan nämnvärt tjat eller gnat.

Det var säsongspremiär och det var fullt fullt fullt med folk och allt Allt Allt bara stämde för mig, och alla var bara glada, positiva och partysugna. Varje ny låt jag satte på fick havet av händer att gå i taket och värmen att stegras ytterligare. Vi fick t.o.m. starta OM – re-set’a fläktsystemet!

Helt galet, säger jag bara. Det var HEEEELT galet igår!

Och jag lirade aldrig Grease Lightning..

Ciao

//S – Man

6 responses to “Grease Lightning…

  1. Va?Spela’ du ente som en oljad jä-la blixt?
    *skakar på huvet å ser ut som en fåne*
    Ente ens en liiiiten gnista?

  2. Det är lugnt, så länge du kör GG will survive på bröllop, förlåter jag dig för det mesta 🙂

    Ser du eposten nu då?

  3. Wohoo!!! You rule!!
    Kramsomfan!!

  4. Å jag håller med Natasha. Som vanligt…

  5. Kanske du ska spela live för mig o Kei´s i sommar då? Du har ju en stund på dig att öva…! 😉

  6. Thank you! *blushing*

Kommentera

