The B.I.G. Denial…

g-paket.jpg

Jag förnekar å det kraftigaste (och dethär vill jag verkligen understryka): att jag skulle ha satt i mig HELA JÄÄLA KLABBET av innehållet i ovanstående avbildad glassbytta, helt själv på bara några timmar. Det faller ju lixom på sin orimlighet… lixom. Det måste var’t några andra som gjort’et, helt enkelt.

Det har jollrats om att det dessutom skulle ha förekommit någon frukt… ptja, kanske BANANER – vad vet jag?!… i detta oerhört störda frosseri. Har ingen som helst kännedom om det heller. Fye tjyeven, säger jag bara, om sånt!

Undertecknad förnekar härmed ALLT eventuellt handhavande – ja, ALL kännedom om ovanstående gods. Inte ens en slick…. NÄ, Fye tjyeven!

*Kan jag gå nu?*

Ciao

//S – Man

13 responses to “The B.I.G. Denial…

  1. Nämen skäms, vaniljglass som är så trist att banan knappt kan ses som en förmildrande omständighet..fy så förkastligt 😉

    (Hade det varit choklad inblandat däremot hade jag haft viss förståelse…;)

  2. Jag brukar heller aaaaaldrig äta en sån bytta själv! Och Siaglass som är så äckligt (ljuger så näsan blir blå).
    Kanske ska vi starta Anonyma Glassoholikar?

  3. Ja-a! Fye Tjyeven som tjuvade en hel glassbytta. (nu förstår jag helt plötsligt innebörden av det uttrycket, tack för det, Snubben!)

    Fy för Fagerlund för den tjyeven 🙂

  4. Den där duken.. den kräver nog sdin förklaring, förresten.

  5. och ”sdin” är som vi alla vet, en långform för ordet ”en”.

  6. Ninde–> Vanilj är visst gott med banan. Man kan ju ha chokladsås?!

    Katta–> Anonyma Glasssoholicar är för quitters! SIA rockar fett.

    Åsa–> Ouff… Näe.

    Kei–> Duken?…. Mamma. Fy Fagerlund för den duken, du!

    😉

  7. På med dumstruten, Snubben. Det är skamvrån som gäller för dig!

    / en som då aaaaldrig….

    😉

  8. Alla hjärtans dag-hälsning kommer här, från en som reglebundet läser din blogg och uppskattar humorn och glädjen den är skriven med.
    Upptäckte dig ganska nyss, så jag hoppas att du fortsätter ett bra tag till. =)

  9. Myra–> Nä, för inte skulle väl vi…??

    Helene–> Jag får mina ryck och vill lägga ned hela skiten emellanåt, men jag brukar snabbt komma till sans igen. Har jag krattat ned dumheter i tre år så kan jag göra det i hundra år till.

    Välkommen!
    Det finns glass därborta, om du vill ha.

    🙂

  10. Ger du bort min glass!!??

  11. Myra–> Well, det FANNS så det räckte till alla, innan jag…

    😉

Kommentera

