En ny Chans…

HAHA!

Hittade just en gammal flamma på fejset. Vi var bundisar på dagis och jag vill minnas att jag var ganska så nere i henne.

Undrar om det är läge att fråga chans…?

party.jpg
Jag och fjällan i parken, partajandes på lite läskeblask..

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

6 responses to “En ny Chans…

  1. Tycker jag absolut du ska..

    Fast ser inte åtminstone den gröna flskan t.v på bilden ut som öl? 😉

  2. Och det är du som är stordrickaren till höger eller?

    🙂

  3. Gud så söt bild=)=)

    Men jag tycker nog oxå att det ser ut som ÖL!!!

  4. Klart som fan du ska fråga chans! Vad har du att förlora?? Förutom lite självkänsla då…

  5. Njae… alltså. Det finns väl gröna flaskor av allt.
    Eller… äH! Vi hade ju ingen replokal jue…

    😀

  6. its never too late dude…

Kommentera

