Badonkadonk…

Erkänn!
Du har alltid önskat dig en Badonkadonk Landcruiser/Tank

Eller hur?
Äh, du vet inte om det än bara.

Men du får snabba dig på! Det finns bara två stycken kvar i lager av denna… storsäljare, och de går lös på $19,999.95.

badonkadonk-1.jpg
Badonkadonk… somfan!

Hurry hurry!

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om ,

5 responses to “Badonkadonk…

  1. Med stereo tillochmed!! Wohooo!! En sån vill jag ha. Borde ju gå att regga in den… =)

  2. HUR har jag klarat mig utan hittills!!??

    😛

  3. Lina–> Tänk dig att kryssa fram på Nordpolens gator i den! Då skulle t.o.m. cruise-snubbarna bli impade av dig..

    😉

    Myra–> Jadu… HUR? Sparka på myrfarsan nu och se till att investera. Tror knappt att ni klarar er så värst länge utan.

    😀

  4. Det är ingen nordpol här =(
    Plus jävla 2 grader!! När ska det bli vinter?????
    Så jag får ragga runt i min nya Badonkadonk såklart, för åka skidor och pulka vill jag ju inte…

  5. Wow! Som hittat för att undslippa trängselskatterna nu när etanolen tydligen är evil med.. 😉

Kommentera

