Nya pjuck…

Somliga gåååår i trasiga skor. Säj, vad berooor det på…?

bs_turanza_er300_small.jpgJag har bestämt mig för att det inte kommer att bli någon vinter i år, därför var jag på stan tidigare idag och letade efter en ny vårjacka. Hittade ingen, däremot fyndade jag en ny kavaj. Hade kostat en tusing – nu nedsatt till tvåhundrafemtio! Rena rama rånet, från min sida.

Eftersom jag hade ”tjänat” så mycket pengar på kavajen, blev det dessutom ett par nya pjuck till både mig och bilen.
Mina gick på en femhundring, bilens gick lös på femtusen spänn!

Det är stOOr skillnad på pjuck och pjuck.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 responses to “Nya pjuck…

  1. Jisses så du har shoppat! Och det påminner mig om att jag också måste skaffa en vårjacka. Min stora tjocka vinterjacka är nog snart för varm…. Avskyr att handla kläder!

  2. Oups! Ja det kallar jag en jäkla skillnad!!

Kommentera

