TheMix – 7a…

No hard feelings.

rca_lawton.jpg

1. Fragma – Toca’s Miracle (In Petto Rmx)
2. Addictive Ft. T2 – Gonna Be Mine
3. Remi Nicole – Rock n’ Roll
4. Hernandez ft. DJ. Tyo – About Us
5. Sunloverz ft. Miss Bunty – Show Me
6. Sugababes – About You Now (Spencer & Hill Rmx)
7. Britney Spears – A Piece Of Me (Bimbo Jones Rmx)
8. Mary J. Blige – Just Fine (Moto Blanco Rmx)
9. Marco Demark ft. Casey Barnes – Tiny Dancer (Moto Blanco Rmx)
10. Snoop Dogg – Sensual Seduction (Wideboys Rmx)
11. Natasha Bedingfield – Love Like This (Johnny Vicious Rmx)
12. Cahill – Trippin On You
13. Chanel – Dance

The up-tempo disco bliss

 

N’joy!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om ,

4 responses to “TheMix – 7a…

  1. Mäh, min jävla skitdator med ännu mera skitbredband vill inte låta mig ladda ner =(

  2. Min säger att filen inte existerar…
    lurar du oss, snubbish?

  3. Lina–> Låt det stå och tanka ned över natten 🙂

    Samira–> Har fixat det nu. `Troligtvis är det någon som jäklas med mig. Någon som inte fattar att jag faktiskt BETALAR! för den musik som jag har med i mina mixar.

  4. Nu har det funkat!! Tackar!!
    *shaking the ass*
    =)

Kommentera

