Stalkers…

Stod på Partygolvet igår och spelade bajsmusik. Av någon anledning… som jag inte har en endaste aaaaning om…. var samtliga gäster på MITT golv och dansade… som vanligt. Det var TOMTsomfan! överallt annars på TheStället.

Jag känner mig nästan lite förföljd.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 responses to “Stalkers…

  1. Kan inte du komma och spela på Harry’s i Lidköping? Sista gångerna jag var där hade dom en urkass DJ. Konstig blandning på låtarna, mysko övergångar… Snälla!! KOM HIT!!

  2. Vad är det för ett ställe? Behöver man ta med sig base ball trä eller något annat tillhygge till Harry’s?

    😉

  3. Nädå. Vuxenvarianten på Stadt… På Stadt är det 18 års gräns på fredagar, men fortsätter man in på Harrys är det 25. Dit går en massa lugna, sansade, mogna folk. Och så jag då förstås. Jag är där ofta nu…
    Fast jag behöver inte hunsas med ett basebollträ inte.
    På lördagar är det 22 överallt. Då kan det vara lite värre, fast alla gamla är inne på Harrys i alla fall, det har liksom blivit så…

    vänta så ska jag leta efter webadressen…

    http://www.harrys.se/lidkoping/

  4. Tyvärr fungerar den jobbigaste musiken bäst på små ställen i sverige (vet dock ej vart du spelade…). Spelade en hel del förr och till mitt stora förtret så var det alltid ”Det gör ont” & ”Cotton eye Joe” som fick folk att lyfta rövva från barstolen o ställa sig på golvet. Men å andra sidan spelade jag ju på småhak i förorter. 😉

    Ha det gott!
    / Reb

Kommentera

