Knarka glass…

Är helt otroligt trött, både fysiskt och psykiskt. Jag vet om att det är negativ stress som är orsaken bakom mitt tillstånd, men att jag på allvar skulle föverväga att börja knarka något uppåt bara för att orka överleva tills det börjar blåsa varm medvind igen, kunde jag inte drömma om ens i min vildaste fantasi.

Nu ska jag knarka glass i jättestort lass och gå och lägga mig.

G’natt!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 responses to “Knarka glass…

  1. Fördelar: billigt, gott, lättillgängligt, ej störande…

  2. Glass är helt klart underskattat som knark!!

  3. Glass är nyttigt knark.
    Glass är hälsa – hälsa ofta!

    😀

Kommentera

