Mat…

Maträtter, vars namn låter mycket äckligare än hur de smakar:

surprise1.jpg

Blodpudding

Pitepalt

Kroppkakor

Pannbiff

Lever

Köttfärslimpa

Kåldolmar

Elefantöra

Har jag missat någon…?

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

One response to “Mat…

  1. Raggmunk

    Ps! Tillhör dem som ÄLSKAR kroppkakor. Tyvärr är jag ju allergisk mot kött, så även om jag petar undan fläsket i så blir jag sjuk… Massor av allergimedicin, sen äter jag ändå. Fasen, får nog lära mig göra kroppkakor utan fläsk.

Kommentera

