Bravo…

På morgonen dricker jag b.la ett stOOrt glas välkyld Bravo apelsinjuice till frukost, det får mig att gå igång. bravo_1.jpg

Jag kan riktigt känna vibrationerna av de glada applåderna och hejjaropen som ekar i mitt huvud:
Bravooo!! Bravissimooo!! Honom ska vi ha, yippiiiii!!!

Då känner jag mig både piggare och gladare, faktiskt.
Ett perfekt sätt att börja dagen på.

G’morron!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 responses to “Bravo…

  1. Lite kul med di där ”Kalle på julafton” citaten som förenar en hel generation svenskar. Kanske vår tids motsvarighet till när folk förr i tiden refererade till bibel? Och joos är guld på morgonen. Helst färskpressad!

    ”Nåja, vad är väl en bal på slottet…” 😉

  2. Jag med. Utan min juice kan jag inte komma igång. Livselixir!

  3. Alltid nice med ett stort och kallt glas med apelsin juice. Ja kör med det varje morgon sen blir de givetvis nån macka eller dylikt beroende på hur hungrig man är. ha det bra

  4. Ninde En juicemaskin står högt upp på inköpslistan. Nypressat är SEX 😉

    Katta I hear!

    Ruuulig! I halvlitersglas ska det vara, allt annat är ”hotellfrukostglas” >> Q#?$@& =((

Kommentera

