Det står i stjärnorna…

Skaldjur är gott.
Jag är kräfta.
krafta.gif
Vad är du?

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 responses to “Det står i stjärnorna…

  1. Jag är vattuman. Går inte alls att äta…

  2. Vädur – always horn-y.

  3. Tvilling – mer än man orkar med…. 😉

  4. Jag är också kräfta!

  5. Jag är lejon. Äter med förtjusning kräftor..:)

  6. Oxe… och envis som en har jag hört. 🙂

  7. Kräfta jag också är… men jag kan inte skriva korrekt vad det verkar… 😕

  8. våg , en sociopatisk sådan, äter människors själar

Kommentera

