Idag börjar klättringen…

Märkligt att det ska behövas en smärre undergång innan man kommer på vad man vill göra av sitt liv.
Men jag får väl skylla min tröghet på yttre omständigheter den här gången. Inget jag riktigt rådit över själv, även om det faktiskt är jag och ingen annan, som helt och hållet har ordnat upp min situation.

Det tog inte lång tid från att tanken dök upp i skallen tills jag visste hur hela affärsidén såg ut och hur affärskonceptet skulle genomföras. Har t.o.m. satt upp små tidsstolpar i huvudet, så jag vet när vissa mål ska vara uppnådda.

Eftersom min idé är måttanpassad för mig, är den både unik och genialisk.

Idag börjar klättringen.
Och jag ger mig inte förrens jag står uppe på toppen igen.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 responses to “Idag börjar klättringen…

  1. *Puttar lite* Så du inte saktar av eller – hjälp – åker ner ett par snäpp.
    Så håller jag tummarna lite också.

    😛

  2. Tack!
    Nu jävlar blir det åka av, det ska jag säga dig.

    😀

Kommentera

