Härligt! Ingen återvändo…

monkeypicto_000.jpg

Underbart!

Samtliga namn jag behöver, .se.com inklusive sub-domäner, var lediga.
Så nu existerar jag på Webben oxå.

Det första, men ack så viktiga steget i mitt bygge är härmed taget.

Now, there’s no turning back.
Jag kommer att jobba häcken av mig för att det här ska funka.
Och det kommer det att göra.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 responses to “Härligt! Ingen återvändo…

  1. Får vi se en gladare snubbe nu?
    Skönt att det är på väg uppåt!
    Är den nya domänen sugardaddy.se då eller? 😉

  2. Oj då! Här händer det visst grejer! Jag har missat en del tydligen… Mitt liv har tagit en helomvändning så bloggen har varit lite o-prioriterad… jag är ju…. äh, du får väl kika in till mej och läsa!

  3. Klart det kommer funka!!!!! Grattis till att du tog steget!

  4. Du vet att jag blir galen när jag inte får veta vad du yrar om!

    I övrigt är jag jätteglad om du börjat jobba med något projekt. Men som sagt, liiiiiiiiite mer information vill man ju ha alltså 🙂

Kommentera

