Häng…

Allvarligt talat! Är det inte ruskigt ute även bland invånarna i knäckebrödhult, att gå omkring med brallorna på halv stång?!hang2.jpg
Häng på halv stång…

Det känns inte ens… rebelliskt längre, bara fånigt.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

7 responses to “Häng…

  1. Ang. Juuro eller Evvro så skulle jag vilja säga såhär:
    I Sverige så säger man på svenska evvro. På samma sätt som terapeut uttalas terrapefft.
    Är man däremot utomklands och vill tala engelska så heter det juuro. På samma sätt som Europa på engelska heter Juurope.
    Jag talar förutom svenska o engelska även franska. På franska uttalas det såklart annorlunda, fransmän gör INTE som engelsmän…. Här uttalar de det (e)urååå (med rullande r, såklart).
    För att slänga in ytterligare en pingvin i igloon, täntke jag!
    Trevlig helg snubbe-man!
    /S

  2. Utomlands ska det vara såklart…
    Fan, jag som stavningskollade å allt!

  3. Det där modet har aldrig fallit mig i smaken. Alls.
    Tvärtom. Jag tycker det är hemskt.

    Måste vi börja räkna oss som medelålders då…? Du å jag….? När man inte fattar senaste modet?

  4. Myra, det är väl inte precis senaste modet? Snarare värstaste utesta modet…

  5. Åsa: haha. nää, jag menar inte som senaste snyggmodet, jag menar senaste (sen ett par år) modeflingan bland tonåringarna. Sen har vissa som passerat tonåren också hängt på ju…

    Jag tycker också det hör till värsta utegrejen. 🙂

  6. Precis! Det är ute sombafan.
    Kan ingen säga åt de däringa terroristerna att det faktiskt är fetute att ha brallor hängandes vid knävecket, och att de ska klippa sig och skaffa sig ett jobb och inte svära så jävla förbannat mycket.

    *host* Det var tamig fan bättre förr *host*

  7. Vakta din tunga, Snubben!!

    😛

Kommentera

