VM i återbildning…

Jag håller på att återbildas, eller tillbakabildas – eller *fan*.. hur säjer man?

Jo, det är sant!
Har fått en finne, inte stor men ändå irriterande – på ena kinden!!!
WTF! liksom. Vad har den där att göra? På mig??
Ska inte den istället invadera något litet yngelkryp som luktar tonårssvett, har problem med att inte låta rösten gå upp i falsett samt går omkring och visar omgivningen halva sin röv till vardags?
Jo, där ska den sitta, naturligtvis. Inte på min kind.

Men när jag tänker efter, så kan det kan stämma, för den senaste tiden har jag gått och funderat på att tjacka moppe (men nä, jag tänker icket sa nicket sälja min Bil för det – sorry alla miljömuppar).
Så, hur länge dröjer det innan jag kommer in i målbrottet igen, eller smått hysteriskt pekar på- och hånskrattar åt någons åtsittande tröjja med orden: Höhöhöhö –> Tuttar!! Häähähähähä…

Eller: hur länge dröjer det innan jag börja kommunicera med omvärlden på bebis-språk igen.

Härrejösses!
vad jag börjar tröttna på mig själv.
Ska jag gå och bli bebis nu oxå?!
Hur mycket ska man behöva stå ut med i det här livet, egentligen?

Googoo Gaagaa… hähä, gojj = Bajs och vanligt okontrollerat barnavrål är något jag praktiserar till vardags. Jag luktar med ojämna mellanrum dessutom mycket illa. Mycket mycket illa..

Ciao

//S – Man
Andra bloggar om: , , , , , , ,

4 responses to “VM i återbildning…

  1. akta dig, snart blir du embryo….och sen inte ens det…. 😉

  2. OOhhh noooooo!
    Måste vi böjja pjata bebisspjåk nu då?

    *hjälp*

    😀

  3. Aj,aj. På med utrotningskrämen. Fort som tusan, innan du går in i barndommen igen..;)

  4. a–> Dämmit! Jag som satsade på att åtminstone bli mask..

    Myra–> Det är farligt nära. Men hellre det än att gå omkring och lukta bajs 😀

    Ninde–> Tänkte utrota skiten från insidan och ut, så jag tog en klunk Listerine. Äh förresten, jag svalde hela innehållet i flaskan.
    Det var starkt sombafan och jag höll på att krevera. Listerinet verkar nu ha satt sig på syn-nerven… och på balanssinnet, så nu märker jag inte ens av finnen längre.
    Kan verkligen rekommenderas.

    😉

Kommentera

