VM i Bönder…

Ikväll (Läs: igår) var det VM i iditoter ute på stan. Det var precis som om ALLA suttit i samma lagård, klappat korna och sänkt varsin dunk med hembrännt, innan de bestämde sig för att bege sig in till stan i deras bajsiga traktorer och göra sitt allra allra allra bästa för att tråka ut MIG med oerhört o-roliga låtförslag.

Fy faaaaaaaaaaaaaaa-an, säger jag bara.

Vid halv fyra bestämde jag mig för att spela dem tillbaka till medeltiden. Shit-pommes vad det smällde där ett tag. Äntligen, så tröttnade några av dem (som tidigare önskat METALLICA!(på en NATTKLUBB!!!!)).

Hejdå alla bönder, sa jag bara och blippeti-bloppade på – hårtsomfan.

Snubben v.s Alla bönder

100 – 0

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentera

