Driven snubbe…

Jag är egentligen alldeles för förkyld för att ens tänka tanken på att gå till jobbet ikväll. Jag ska dessutom lira bajsmusik till klockan fem imorgon bitti, så rolighetsfaktorn är ju dessutom starkt begränsad.
Om jag vore ett stort fan av starksprit, hade jag bara gått till barskåpet och hällt upp mig en rejäl rackastänkare och varit med i matchen igen.
Men nu är jag ju inte det..

Man kan ju undra vad det är som driver en att gå till jobbet en sån här kväll. Vilken normalt funtad snubbe som helst hade ju bara bäddat ned sig och försökt kurera det som kureras kan.
Det är ju en dag imorgon oxå.

Det måste vara kärleken till musiken.
Japp, det måste det vara.

Så är det nog..

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera

