Kyckling ger dig vingar…

Hej och välkommen till min glass/sex/bull shit/matblogg.
Låt mig presentera gårdagkvällens middag:

Kycklingfilé, Bulgur & gurka. Smarrigtsomfan.

Eftersom jag inte har sovit mer än bara några få timmar inatt utan mest känt mig lätt i både kropp och själ och allmänt upprymd, tar jag för givet att kyckling ger en vingar.

Därför blir det en rejäl laddning kycklingfilé redan nu på fredag igen, har jag bestämt. Japp, så får det bli.

G’morron!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 responses to “Kyckling ger dig vingar…

  1. Hm. Fast om du nu skulle drista dig att ta en Red Bull till? Tar det ut varandra eller blir effekten dubbel då? Hm..;)

  2. Lite GI över det käket, va?

    Jag kom på en sak på min blogg: har du nåra tips på bra barer eller pubar? Läs.

  3. Ninde–> En RB på det och det hade blivit JETvingar 🙂

    Käck–> GI är fint. Man kan käka så man storknar utan att bry sig det minsta. Perfekt för en storätare som jag.
    Ska kolla efter tips i min tipslåda efter bartips. Återkommer.

Kommentera

