Det är slut, Carin Dadda Silva…


Carin Dadda Silva

Japp! Nu är det officiellt: Jag gör härmed jätteslut med Carin Dadda Silva.

Dadda Silva bafr’att hon är en fjant. Hon har nämligen bestämt sig för att gifta sig med någon Niklas.
Niklas? Vaff är det för ett jädrans svennenamn, egentligen?

Petter-Niklas ————>> HAHAHAHAHAHA!!!

Hur som helst. Brytningen mellan mig och Dadda-Carin är brutal-total. Det var faktiskt tänkt att vi två skulle gifta oss. Jo, det är sant! Så var det sagt, i alla fall.

Eller… ja, nu har vi kanske inte sagt så uttryckligen till varandra någongång, men hur noga är det med det då. Vi tänkte gör’att. Eller… jag tänkte gör’att, så fort tillfälle gavs. Men nu har ju Dadda varit upptagen med annat den senaste tiden. Hon har ju dansat och fjantat runt i det där Let’s Dance-såpan och sånt. Och jag har väl haft mitt på mitt håll.

Men…*konstpaus* det är bara att ta nya tag.
Jag är inte den som ligger hemma och grinar och är bitter.

Tack för det som kanske, eventuellt kunde ha blivit, Carin Dadda Silva!
Jag lyfter på hatten och går vidare i livet.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

10 responses to “Det är slut, Carin Dadda Silva…

  1. Det finns en uppsjö av snygga brudar i landet – bara välja och vraka. Nu till våren har jag hört att dom även är öppna för förslag – vad det nu skall betyda. Underligt släkte. 😉

  2. Oh noooo. Haru blitt dumpad!!
    Sicken jääla brud.

  3. Äh. Hon vet inte vad hon missar..:D

  4. Fan, hon lovade mig att hon inte hade någon annan på sidan om…Men jag kände det på mig – å så var det du! Å nu gifter hon sig med han…den där…. uuuff

    Starta klubb?

    Moment 22 – http://www.momenttwentytwo.wordpress.com

  5. Ahmen va… Du hittar snart nån annan…

    *host host*

    jag är typ skild…

  6. Rebekah–> Jo, det är sannerligen ett underligt släkte. Jag får helt enkelt köra igång en förslagslåda här, på min sida. Det ska väl kunna locka en och annan 😉

    Myra–> Men kan du fatta?! Men nänä., hon kan ta dendär Petter-Niklas och dra dit pepparn växer.
    Här krusar vi ingen.

    Ninde–> Nä, hon har verkligen ingen aning. Inget taktsinne alls. 😦

    M22–> Absolut. Jag är på.
    ”Vi som blev fett bedragna av Carin DADDA Silva-hon kan dra dit pepparn växer, den häxan”. 😉

    Tina–> Men vad bra! Då gifter du och jag oss istället. 😀

  7. Vad är det man säger? Mister du en så står dig tusen åter.

    Eller varför inte: Hade du varit lite snabbare så kanske… ? 😉 Kram och ha en bästig söndag!

  8. Hahaha..komiskt! Min kille älskar också den där jävla bruden. 🙂

  9. Jag gjorde samma sak när Angelina valde Brad framför mig. Det är bara att gå vidare. Bitch!

Kommentera

