Canvråla…


Det var VM i tinnitus hela söndagen, så även idag.
Det tjuter fortfarande i öronen, precis som om jag hade Canvråla gormandes EEEEVIIIIGHEEEEET en centimeter från mitt öra.
Jag hör knappt vad jag själv skriker.

En sushi på det, tror jag.

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 responses to “Canvråla…

  1. Mmm,sushi,det var grabben middagsval i torsdags när han fyllde 10.Men det var ju läääänge sedan. ….hm,och kanske lite lakritsglass…

  2. Mmm en sushi sitter sällan fel…:)

  3. Hahahaha den där bilden har jag glömt bort…

    ser ut som att han ska ta henne på det heligaste… 😉

Kommentera

