Någonting med Z på slutet…

Någon har tömt Slevvens glassfrys på min Häagen Dazs jordgubbsglass, medans jag tittade bort.
Jag blev tvungen att tjacka någon Hazel Nutz, eller någonting med Z på slutet, istället. Känner mig bestulen, och faktiskt lite äcklad över att behöva käka något som slutar på bokstaven Z.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 responses to “Någonting med Z på slutet…

  1. Den dag någon har tagit den sista Cookies&Cream, så byter jag snabbköp.

  2. Nutz? med Z? Nä nu blir jag orolig här. Kan sluta i utlandet, på ”The Nuts house*” Kömpletly nuts.

    (*jo, affären hette så).

  3. Fast den såg ju rätt jävla god ut. Jag bikini-bantar ju nu – ett jävla trist uppdrag. Så jag lär väl komma hit fler gånger bara för att få flukta på din glass – o lääängta efter en egen. Tack för bilden, känner att jag gick upp ett par hekto bara att se den. Lovely! 😉

  4. Du det är lugnt, när jag blir president över hela världen kommer jag förbjuda Hazel Nutz å alla andra jädra nutz också för den delen!

  5. Allt med Z på slutet borde förbjudas.
    Kramizz ,Puzzizz, Nutz och fan vet allt.

    Bort med det bara!

Kommentera

