TV-Stjärnan…


Bild från Fläskpressen.

Det tog två timmar nu på morgonen för ”privatdetektiverna” på FB att komma fram till vem Tv-Stjärnan är – bara genom att jämföra ett foto med ett annat.

Tragiskt.
Tragiskt att man ska behöva knarka annat än glass.
Själv ska jag ner till Slevven nu, för min morgonfix.

G’morron!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

14 responses to “TV-Stjärnan…

  1. Men jag som inte är privatdetektiv utan bara är nyfiken kanske kan få reda på vem det är? 🙂 Snälla!

    Förövrigt så tror jag inte att glass är narkotikaklassat, men det ger säkert cancer.

    Happy morgonfix på dig!

  2. rebeckah: Sanna Bråding

  3. Hur då jämföra ett foto med ett annat? Man ser ju inget på fotot. Kan du inte ge någon ledtråd? Jag är så nyfiken.

    Hej svejs

  4. Sanna Bråding….och vem bryr sig.

  5. Jag är själv hooked på Lakridspuck – can’t get enough!!! åhh den är orgasmisk!

    Moment 22 – http://www.momenttwentytwo.wordpress.com

  6. momenttwentytwo—> Föredrar Magnum mandel, när det handlar om pinnglass.
    Häagen-Dazs jordgubbsglass är annars fixarnas fix.
    Snudd på omöjlig att tända av ifrån.

    😀

  7. Är själv rätt nedgången i glassträsket.
    Ben & Jerry är vanebildande, fettbildande och dyrt.
    Jag får vara glad så länge jag är lika trivselviktig som snubben… 😉

  8. Och vem F*n är Sanna Bråding?

  9. P.S. Kunde inte låta bli att Googla, men jag kände inte igen henne. Har visst missat allt hon gjort..

  10. åååh ben&jerry…mmmm…. dreglar….lyfter på luren till dealern…måste ha….nuuu

  11. Röstar både på lakritspuck och ben&jerry!

  12. Sanna Bråding borde äta mera glass 🙂

  13. – momentwentytwo –
    Citerat: ”åååh ben&jerry…mmmm…. dreglar….lyfter på luren till dealern…måste ha….nuuu”.

    Akta dig så inte FRA hör dig och tar dig för droganvändare och börjar bevaka alla dina samtal, eller något, hade ju varit väldigt olyckligt.

  14. hahaha jag borde passa mig bättre nu…får kalla dealern för…eeehh…kompisen istället…ska bara till ”kompisen” och käka ”glass” hehe

Kommentera

