Som en stock…

Igår kväll var ju tanken att jag skulle bege mig ner på byn och krossa några hjärrrtan och försöka bli sexuellt trakasserad av någon.
Av den djävulska planen blev det intet. Somnade som en stock i soffan med ett glas vin i handen, redan tidigt.

Jag kanske missade något – vem vet. Men för första gången på väldigt länge har jag sovit i mer än 5 timmar i rad, känner mig helt utvilad för en gångs skull.

Nu: till Willy’s fr’att storhandla.


Ingen här…

It’s raining men som det sjungs om.
Jag menar istället att vuxenpoängen riktigt haglar över mig..

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

