Ett par oerhört vackra läppar…

För tillfället finns det två (—-> 2 <—-) låtar som är de enda som duger åt White Trash-folket i Göttlaännaborg. I alla fall bland dem som på fullaste allvar tror att en DJ är som vilken busschaufför som helst:

Kör dit, för dit ska jag. Skit i att du har din rutt förutbestämd av bussbolaget – som betalar din lön, för jag lovar dig: alla i bussen kommer verkligen tycka att du är en helfestlig figur om du följer mitt råd.

Spela den, för den vill jag höra. Skit i att h*n som betalar din lön har sagt att du inte ska spela sån dynga, för jag kan garantera dig: ALLA kommer att dansa om du spelar den. Alla, verkligen – om du inte visste det..

Som sagt: Förtillfället finns det två (—-> 2 <—-) låtar som är de enda som duger åt White Trash-folket i Göttlaännaborg:

Madonna feat. justin timberlake – 4 Minutes

&
Britney Spears – Break The Ice.

Allt annat! som spelas är antingen ”såndär- jävla-Techno” eller ”Neger-hiphop” (att både 4 minutes och Break The Ice är producerade av Timbaland (mannen bakom bl.a Justin Timberlakes- och Nelly Furtados senaste monsterhits) respektive Danja (Timbalands närmsta medarbetare) – båda mörkhyade amerikaner, är väl kanske inte så jäääääääääla viktigt i det stora hela, va…. tycker vi det??

När jag till slut tröttnade på alla ”dödsviktiga” musik-önskemål, behöll jag mina hörlurar på. Jag brydde mig inte ens om att lyssna på vad människan ville framföra. Betraktade istället hennes oerhört vackra läppar, som på ett … fint och mycket vackert sätt formade ordet Madonna.
Ordet M A D O N N A ser faktiskt jäkligt sexigt ut när ett par välformularerade….

Formurlarl..

Formmlurlrr
Nåja…
jag bara nickade och log.

Visst… självklart… den kommer… nog
Typ, den dagen du och jag gifter oss med varandra.

G’natt!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

7 responses to “Ett par oerhört vackra läppar…

  1. Känner igen fenomenet från min ungdom, när jag var en tuff Disco-Jockare, inte så tuff som Schnubben, men lite nedanför. 😉

  2. Haha, nu vill jag ju inte klicka på videoklippen IFALL jag skulle tycka att låtarna är bra!

  3. Johan—> Du var minst lika tuff som jag, Johan 🙂

    Nini—> Nä, håll igen du bara. Håll igen. Och fridlys alla DJ’s från och med nu 😉

    Sprit ÄR roligare än att stå och tjafsa med en DJ.

  4. Klart sprit är roligare än att tjafsa med en DJ. Jag fattar faktiskt inte att man orkar stå å skrika åt någon med lurar på huvudet som uppenbarligen har sitt shit ihop. Hur ofta verkar en DJ INTE veta vad han ska spela? Aldrig! Jag kommer aldrig störa dig om vi hamnar på samma ställe. Lovar!

    Kanske för ett fyllehångel, för sånt gör jag tydligen när jag är onykter, men jag kommer inte tjata om låtar. 😉

  5. Så om hon lovat gifta sig med dig hade du spelat Madonna? aha. 😉

  6. Själv är jag en sellout.
    Har jag inga andra läppar att kyssa och några fina kommer fram spelar jag det om jag har det.
    Även om det inte var tänkt så.
    Nu har jag ju slutat med negermusik så så här nya låtar har jag ändå inte, men hade jag haft den hade jag definitivt spelat den.
    Britney vet jag inte.
    har inte hört den och vet inte om jag orkar höra heller.
    Det är bara ebay och outlawcountry som gäller numera, vettu!
    [audio src="http://procrastinate.nu/MP3/Im_The_Only_Hell_My_Mama_Ever_Raised.mp3" /]

    För övrigt fortsätter din blogg att roa mig.
    Nästa gång jag inte kommer på en endaste grej att skriva så ska jag tipsa om din blogg tills jag får för mig att krysta ut något igen!
    Det du.
    Blogghajp.
    Det nördigaste man kan göra.
    Men bara om man känner den man tipsar om i kombination med att han/hon är helt inkompetent.
    Och inget av dessa två kriterier uppfyller du så det är inte nördigt. Jag gör bara alla som vill fördriva sin tid med något bättre än dåligt en stor tjänst.
    Ibland skriver du inlägg jag önskar at tjag skrivit själv – ”Varför tänkte inte jag på det” och ”håll dig kort ditt klantarsle!”, du vet.
    Prima!

  7. J0han–> Jag bockar och tackar! 😀

Kommentera

