KÄNDIS…

HALLÅ!!!
Jag såg en kändis igår!
Men han såg inte mig, så det blev lite av ett antiklimax.
Ett väldigt antiklimax, när jag nu tänker efter.
Ja jäklar.

Jag… ska gå och lägga mig nu.

G’natt!

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

10 responses to “KÄNDIS…

  1. Tycker det helt klart är kändisens förlust!
    Hm,ska också lägga mig, vill ju inte vara sämre än Snubben inte!

  2. Jag ser en kändis varje gång jag vaknar – min hund har varit med i TV. Det är underligt du Snubben, mycket mycket underlig känsla.

    Sov gott.

  3. Om du inte säger vilken kändis det var så kan jag inte bli imponerad. För om det t.ex var Loket Olsson så är det ju inte så häftigt och jag vill ju inte ‘ooooh’a i onödan!

  4. Robbinsson-Åke som var kvar två avsnitt för fem år sedan kanske inte räknas som kändis.

    Själv blev jag nästan påcyklad av Bingo Rimer för ett tag sen. Fast han är ju iofs mer tönt än kändis.

  5. rebekahjohansson

    BINGO ÄR BALL JU.
    Jisses, folk som inte förstår sig på kvaliteé hos kändisar alltså. Bingo Rimér är ju som sveriges svar på Madonna. Huh! O Loket? Jag menar, hur många har hans karisma?! Vojne vojne

  6. Själv höll jag på att bli överkörd av Bert Karlsson en gång i Karlsborg. Inte mitt livs höjdpunkt direkt…..

  7. Äh, kändis och kändis.
    En snubbe i Galenskaparna som jag brukar gå ut och ta en bira med ibland, bara.

    😀

  8. Ah ok. Inte så mkt ‘ooooh’ faktor på de snubbarna egentligen.

    Fast de är grymma!

  9. Nini–> Nä, det var inte så mycket ‘ooooh’ på den faktiskt. Återkommer när det är skarpt läge.

Kommentera

