Min kompis, revisorn…


Nu: Över till min revisor för att få en tillrättavisning.
Han är min allra allra bästa kompis, såhär i boksluts- och deklarationstider. Han blir inte ens arg om jag råkar vara lite sen, eller har slarvat med någonting heller för den delen. Han fixar allt. Precis som en riktig kompis.

Den här gången känner jag nog att jag är liiiiite för sen med mina prylar för att det ska kunna passera förbi helt obemärkt. Den här gången får jag nog smöra lite extra för’n.
Tjacka lite kaffe bröd eller så till han.

Which me luck!

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 responses to “Min kompis, revisorn…

  1. Wish stavas det… inte which…

    /Stavningspolisen i Lund

  2. Tack vare ditt påpekande, ser jag nu vad jag borde ha sett då.
    Härligt att någon håller koll på mig.
    Tack!
    Men det får stå kvar, som ett litet monument över mitt fatala misslyckande.

    Sedan heter det inte ”eated it” som det står i bilden, heller.
    Men det skiter vi i, tycker jag.

    😀

  3. Eated it är ju bara gulligt. Precis vad jag skulle sagt:-)

Kommentera

