Nya pjuck…


Tygskor lär ska vara The Shit nu i sommar.
Eftersom man ju hänger med i svängarna – man är väl Rock ‘n Roll, för bövelen – klart man har en modeblogg – fatta vad kOOl & inne jag är… så blev det två par såna.

De skulle egentligen ha kostat 400 spänn styck, men jag fick dem för 250 – bara fr’att jag är så fruktansvärt modemedveten och kOOl.

Eller så var det rea, jag vet inte…


Ett par blå.


Ett par vita.

Återstår bara att se hur länge jag kan hålla dem vita. Är hopplös på att hålla vita kläder eller skor – vita, kan inte ha dem mer än en kvart så är de fullständigt nedfläckade.

De blå känns aningens snabbare än de vita.
Vet inte varför. Kanske fr’att de känns något lättare att hålla rena?

Nu: ner på byn och rejsa med mina nya blå.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

9 responses to “Nya pjuck…

  1. We just love modebloggar!
    Körde på den stilen själv för ett tag sedan, men inte fick jag 20 000 läsare för det.
    Vad gjorde jag för fel???

    😀

  2. Klart att de blåa är snabbare. De är de alltid.
    Mina vita Converse var vita i ungefär två timmar.
    Tygskor kan dock köras i tvättmaskinen.

  3. Hett tips till de vita pjucken: spraya med sån där eh eh vadhettere….isolering. Nej, eh eh…VA FAN!! Du vet! Sån där spray! Som man sprayar skor med på vintern så de inte blir blöta!!

    *gnnnnnnnnnh*

    Använd sån iaf. Då fastnar inte smutsen lika lätt.

  4. Btw, hur små fötter har du egentligen? Ser putteputtesmå ut!

  5. Myra–> 20.000?! Du kanske siktade aningens för högt? Annars kan du göra som jag: starta en sexblogg. Nu har jag dessvärre för mycket jidder och för lite sex i min, men ändå.

    Shadow–> Tack för tipset.

    Nini–> Impregnering, kanske? Ska tjacka en sån flarra på studs.

    Btw, så har jag inte alls små fötter – 42½. Det är mer byxbenen som är vida.
    Lite hip-hop sådär.

    🙂

  6. Jag siktar aldrig för högt!
    Har’u inte sett vad läsare modebloggarna har. Jag tyckte jag la mig i rejäl undekant. Haha

    Jag, om inte annat, gillar att du jiddrar mer än sexar. 😀

  7. Impregnering så klart!! *smack*
    När mina stressnivåer går upp så tappar jag bort ord…. Jäkligt störigt.

  8. *smack igen*
    Dessutom glömmer jag bort att svara på allt i samma komm…

    Skor som får fötterna att se små ut är the shit!

  9. Nini–> Håller fan med dig! Har inte hört någon säga det innan du, faktiskt.

    ”Skor som får fötterna att se små ut är the shit!”

    🙂

Kommentera

