Hetta…



Brainstorming...

Idag var det så vackert väder ute att jag bestämde mig för att lägga mig i Slottskogen och studera himlavalvet. Jag blev dock så svårt uttråkad av att bara ligga där och glo, så jag tvärsomnade.
Tre timmars slaggande- senare, sitter nu hettan i min fejja istället.

Något att skriva om på Facebook, kanske?

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

11 responses to “Hetta…

  1. Ajajaj. Här är det hetta på axlarna som gäller. Fattar ingenting. Jag som bara ätit glass på stranden…..

  2. Hehe ibland är du härligt torr i humorn. Me like.
    Smörj in fejjan med naturell yoghurt om det svider för mycket.

  3. Det är därför jag håller mig i skuggan!

  4. Det är väl precis det Fejjsbook är till för? Eller?

  5. Not to be raining on your parade here..

    Men fästingar? :/

  6. Sol…..Iiiiiiiiiiisch!

  7. Myra–> Jag med! Ätit glass alltså, innan jag somnade, i och för sig. Ändå så bränner det i fejjan. Weird :S

    Samira–> Man leker inte med maten! 😉

    Katta–> Skuggan är helt klart underskattad. Synd bara att man inte blir brun av att sitta i skuggan. 😦

    Rebekah–> Just did it 🙂

    Ninia–> Jag använder Fejjan till att stalka folk. 😀

    Ninde–> Gillar inte mig alls. Girls do. 😉

    Nasha-Tasha–> Yupp-ish 🙂

  8. Ha,ha kanske det. Fast vi bits inte så ofta..

  9. Aaaah är det DET som FB är till för!? Då vet jag varför jag schappade fortsomfan därifrån 🙂

  10. Nini—> Klart som korvspad! ”hej, du minns kanske inte mig, men vi gick i samma klass i ettan och vi hatade faktiskt varandra redan då. Nu undrar jag om bla bla bla bla…”

    Bajs är vad det är!
    Just nu stalkar jag fjollan Jean Pierre Barda, som gick i min klass i tvåan.
    Faaaa-an vad jag hatade honom då… och nu…. men mest då, faktiskt. Han var så jävla kass på basket.

    🙂

Kommentera

